The day before - Reisverslag uit Vorden, Nederland van Henk Vriend - WaarBenJij.nu The day before - Reisverslag uit Vorden, Nederland van Henk Vriend - WaarBenJij.nu

The day before

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

26 Juni 2014 | Nederland, Vorden

Waar ben je? Dé existentiële vraag van de Schepper aan de mens. Geinig, hier is het een web blog.
Waar kom je vandaan en waar ga je naar toe, fietserVriend? Reizen is natuurlijk existentieel en neemt alles van het nu in beslag. Dag in dag uit handen aan het stuur met het eentonige ritme op de pedalen.
Volg je me, ons, de komende dagen en weken? Ons, want Carla fietst de eerste 1000 km mee. We volgen het pad van de Limesroute om daarna te eindigen in Bumbuest, de omgeving van Fagaras, Roemenië.
Het tfilat ha'dereg (reisgebed) gaat met ons mee.

Alle voorbereidingen gedaan, vanmorgen de fiets weer terug uit werkplaats. Nu inpakken en ... wegen!

• 27 Juni 2014 - 01:01

Paul De Lange:

Beste Henk, en Carla

Ik wens je en jullie een goede vaart op de weg van en naar het volgende punt.

Ik zie je weer op het volgende punt,

Paul

• 28 Juni 2014 - 23:01

Anja:

Heel veel plezier en succes samen!

groetjes, Anja

• 03 Juli 2014 - 12:20

N.vriend:

Hoi Henk en Carla ,
    Gaat alles naar wens ik wacht op jullie verhalen ,
    Groeten Mam.

• 09 Juli 2014 - 22:59

Frens En Gozien:

Hoi Henk en Carla,
    Al die nattigheid spaart in ieder geval douchen uit.

Hopelijk wordt het zonniger de komende tijd. Leuk dit verslag. We zijn benieuwd naar het vervolg!

Sterkte met het nat en een goede reis.
    groetjes Frens en Gozien