Op pad X - Reisverslag uit Năsăud, Roemenië van Henk Vriend - WaarBenJij.nu Op pad X - Reisverslag uit Năsăud, Roemenië van Henk Vriend - WaarBenJij.nu

Op pad X

Blijf op de hoogte en volg Henk

07 Augustus 2014 | Roemenië, Năsăud

Na vier dagen rust ben ik niet meer te houden. Vroeg op en op pad. Krijgen ogen ooit genoeg van zien? Vandaag weer een landschap doorkruist van een weergaloze schoonheid. Ik ben even afgestapt, om dit moois te ondergaan. De stilte. De vogels. De route gaat richting noordoost, naar Moldavië. Overmorgen kan ik daar al wel zijn, en passeer dan het dorp Farcasa. De tam tam ... daar woont een familie die mij verwacht. Ik heb daarom mijn komst alvast maar aangekondigd. De hartelijke reactie belooft wat. Spannend, want de communicatie moet dan uitsluitend in het Roemeens. Vandaag wel een erg forse afstand getrapt, neergestreken in Nasaud. In deze regio neemt het welstandsniveau al wel af, een camping of pension is voor luxepaarden.


  • 07 Augustus 2014 - 21:52

    Frens En Gozien:

    Wat een tocht. Daar word je sprakeloos van. take care. lfs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Năsăud

Henk

Actief sinds 14 Juni 2014
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 9576

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 31 Augustus 2014

De Limes route

Landen bezocht: