Op pad X - Reisverslag uit Năsăud, Roemenië van Henk Vriend - WaarBenJij.nu Op pad X - Reisverslag uit Năsăud, Roemenië van Henk Vriend - WaarBenJij.nu

Op pad X

Blijf op de hoogte en volg Henk

07 Augustus 2014 | Roemenië, Năsăud

Na vier dagen rust ben ik niet meer te houden. Vroeg op en op pad. Krijgen ogen ooit genoeg van zien? Vandaag weer een landschap doorkruist van een weergaloze schoonheid. Ik ben even afgestapt, om dit moois te ondergaan. De stilte. De vogels. De route gaat richting noordoost, naar Moldavië. Overmorgen kan ik daar al wel zijn, en passeer dan het dorp Farcasa. De tam tam ... daar woont een familie die mij verwacht. Ik heb daarom mijn komst alvast maar aangekondigd. De hartelijke reactie belooft wat. Spannend, want de communicatie moet dan uitsluitend in het Roemeens. Vandaag wel een erg forse afstand getrapt, neergestreken in Nasaud. In deze regio neemt het welstandsniveau al wel af, een camping of pension is voor luxepaarden.

• 07 Augustus 2014 - 21:52

Frens En Gozien:

Wat een tocht. Daar word je sprakeloos van. take care. lfs