Op pad II - Reisverslag uit Rothenburg ob der Tauber, Duitsland van Henk Vriend - WaarBenJij.nu Op pad II - Reisverslag uit Rothenburg ob der Tauber, Duitsland van Henk Vriend - WaarBenJij.nu

Op pad II

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

09 Juli 2014 | Duitsland, Rothenburg ob der Tauber

Door een welvend landschap peddelen we van Dorf naar Stadt. De Main hebben we bij Miltenberg verlaten en volgen nu de Tauber. Langs deze kleine rivier komen we Beieren binnen. Het koren wordt al geoogst, de zomer is hier al wat verder gevorderd. De eerste pruimen hebben we ook al geproefd. Wat een heerlijke tijd is dit, met zoveel vruchten.
In Münster staat ons tentje nu. We blijven een dag om de regen en de kou. De camping heeft een slecht weer voorziening waar verder niemand gebruik van maakt. Hele dag gelezen. Mooiste zin: "Du bist min, inch bin din: des solt du gewis sin. Du bist beslozzen in minem herzen: verlorn ist das sluzzlin: du muost immer drinken sin".
Morgen gaan we de Tauber verlaten en volgen dan de rivier de Altmühl, richting het Main-Donau kanaal.

• 09 Juli 2014 - 23:03

Frens En Gozien:

Hoi Henk en Carla,
    Al die nattigheid spaart in ieder geval douchen uit.

Hopelijk wordt het zonniger de komende tijd. Leuk dit verslag. We zijn benieuwd naar het vervolg!

Sterkte met het nat en een goede reis.
    groetjes Frens en Gozien

(we hadden ons commentaar bij jullie eerste verslag neergezet, maar hier dan nog maar een keer.)

• 10 Juli 2014 - 09:58

Mam:

Hallo Henk en Carla ,
    Leuk om jullie levend en wel te zien gisteren op m'n I Pad ,hier is het vandaag weer zomer met 24 graden nu maar hopen dat het bij jullie ook is opgeklaard ,nog geen zorgen over spieren of pijntjes ?
    Het beste hartelijk Groeten Mam.

• 10 Juli 2014 - 20:57

Hans Hase:

Dag Henk en Carla,

Jullie schieten al lekker op. Jammer dat het weer erg wisselend is. Ik krijg weer de kriebels om ook op pad te gaan. Fietsen, lekker veel zien en dicht bij de natuur, de mensen.
    Hebben jullie de grote beren gezien in Rothenburg?

Een hartelijke groet,
    Hans